classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

شعری از علیرضا امیری

دنیا دنیای جدیده توی این دور و زمونه

               یکی نیست حتی یه لحظه که به یادمون بمونه

بلبلی نیست که بتونه توی صحراها بخونه

              هیچی توی قفسش نیست جز یک ظرف اب و دونه

همه ما بازیگریم توی بازیه زمونه

              دیگه واسمون مهم نیست که چی توی قلبمونه

توی قلب ادما هم دیگه عشق جایی نداره

             عشق وقلب و مهربونی یک قرون ارزش نداره

داره با یاد تو دایم از چشم بارون میباره

              توی اسمون قلبم حتی نیست یک تک ستاره

هر چی میگم توی قلبم کسی جز تو راه نداره

              میگی بی خیال عشقو دل من تیره و تاره

دلیل این همه مهرم چیه یک مهره ماره

               که تا وقتی که باهامه تو رو یاد من میاره

حتی یک لحظه دل من طاقت دوریت نداره

               یک روز دور بودنت از من واسه من مثل یه ساله

اخرش گشتم و گشتم تا ببینم راه چاره

               بازم رسیدم به این حرف دنیا ارزشی نداره

هرکه دنباله یه یاره میگن اونکه عقل نداره

                جایی واسه عاشقا نیست با یک قلب تکه پاره (mordab)

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشید چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:59

سلام عزیز فکر کنم ما رو دیگه نشناسین وبلاگ فوق العاده خوشگلی دارین تبریک میگم .اقتصاد وحس شاعری جالبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد