classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

سخنانش به جا ماند

وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است ( دکتر علی شریعتی

وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم (دکتر علی شریعتی

وایسا دنیا من میخوام پیاده شم...............

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 28 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:11

جملات قشنگی بود مخصوصا:
وایسا دنیا من می خوام پیاده شم

سید مصیب حسینی شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:27

آری دنیا بایست من می خواهم پیاده شوم.
آیا دنیا می ایستد آیا می توانم پیاده بشوم دکتر بعد پیاده شدن باید چه کنم؟
چراه راه را برای من مخاطب روشن نکردی چرا من را با ابهامتی که برایم ایجاد کردی تنها گذاشتی؟
دکتر تو بهتر می توانی با کلمات بازی کنی و محبت را به اسراف و عشق را لایق زنان بدانی اما چرا نمی گویی از سخن دلت که آیا اکنون کسانی که ادعای معرفت تو را میکنند از بی معرفت ترین انسانها هستند به راحتی سخنان تو را بر زبان می رانند و در دید مردم گفتار تو را نقض میکنند..........
دکتر نظر تو چیست؟؟؟؟؟؟؟؟/
از انجا که سخنان من گاهی تلخ است و باعث اذیت دوستان شده و با بر داشت متفاوت از سخنانم ناچار به توضیح هستم.
توضیح:منظورم از کسانی در اینجا شما خانوم چشمه ماهتاب نیستید منظورم کسانی دیگرکه در جامعه هر روز شما با آن مواجعه می شوید و به راحتی از کنارشان می گذرید پس سو تعبیر ایجاد نشود
شاید ما مقصر باشیم

جان کلود ون دام سه‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05

خوشم میاد خوشت میاد ازاون چیزایی که خوشم میاد باز بزار ازاین چیزا بازم می خوام خوشم بیاد ازاون چیزی که خوشت میاد. خوشت باشه خوشم میاد اگه ازش خوشم نیاد پس کی ازش خوشش بیاد پس من ازش خوشم میاد چون دوستمم خوشش اومد که من ازش خوشم میاد استادمم خوشش اومد چون ما ازش خوشمون میاد. خوشت باشه خوشم باشه خوشش باشه در نتیجه خوشمون باشه Good luck
THE MECANIC ENGINEERING OF SH.BAHONAR KERMAN UN

محمد چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:47

‎سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد