classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

شاهکارهای اقتصاد در راه است...

استاد وارد کلاس میشه٬چندتا برگه ی امتحانی دستشه.اونا رو میکوبه رو میز و میگه :مگه من دو ماه چیکار میکردم !شما خانم حسینی خجالت نمیکشی با این نمره ی خوشگلت!؟مینیمم شدی خانم حسینی٬شدی ... .ای کاش اون نیم نمره رو حداقل داشتیم.افسوس..........

نظرات 4 + ارسال نظر
فافا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:01 http://www.seeemo.blogspot.com

سلام
دنبال کننده وبلاگ میدونی چیه؟
اگر نمیدونی خب این چند خط رو بخون و به معلومات وبلاگ نویسیت اضافه کن.
www.emopixnews.blogspot.com

خسرو شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:14

مگه من مردم که شما مین بشید

محتشم شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

maryam.ch شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:26

من چی بگم که همه سوالارو جواب دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

چرا همه واسه مین شدن بحث میکنن؟من با همه ی ارادتی که بهت دارم از حقم نمیگذرم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد