classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

ایول به بچه های خورموج

یه خبر توپ 

۹تا از بازیکنای تیم ملی سافتبال(بیسبال) بانوان ایران و یکی از مربیان این تیم بوشهری هستن و اونم از شهر خورموج(همشهری خودم) و اونم دوستای خوبم.خیلی خیلی بهشون تبریک میگم و به داشتن چنین دوستایی افتخار می کنم.ایشاالله که همیشه موفق باشن.

نظرات 4 + ارسال نظر
zahra یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:23 http://lovelydream73.mihanblog.com/

فدای دوست خوشگلم بشم
منم هم به داشتن دوستی مثل تو افتخار می کنم و آرزوی موفقیت در هر زمینه ای برات دارم
مراقب خودت باش.می تونیم با هم چت کنیم دیگه
من تو رو add کردم تو وبلاگم هم پاسخ به نظرت دادم
☻ ░▒▓ ¡ ҐѲѶӬ ӲѺӵ ♥♀▓▒░ ♡★☎

مرسی که افتخار دادی ملی پوش.بازم به ما سر بزن.

محتشم سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:39

بوشهریا هر جا برن میترکونن

درست مثل من و تو...

zara سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:42 http://lovelydream73.mihanblog.com

selaaaam
khubi?
chekhabar?man malum nist keya online misham
har vaqt umadi net betak age khune budam bechatim

احمد سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:24

سلام من واقعا با داشتن هچین همشهریهایی به خورموجی بودن خودم افتخار میکنم.انشالله همیشه موفق و پیروز باشید

لطفا بیشتر خودتون رو معرفی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد