classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

شوخی با سهراب سپهری

 

 

اهل درسم من

روزگارم هی... بد نیست

جیب خالی دارم. خرده پولی، سر سوزن ذوقی

درسهایی، بدتر از تلخی زهر

و کلاسی که در این دانشگاست

من یه دانشجویم

درس کفاره من

من جنون را هر دم، لا به لای جزوه‌ها می‌بینم

در جزوه من جریان دارد چرت، جریان دارد پرت

همه فکر و توانم متزلزل شده است

جزوه‌هایم را وقتی می‌خوانم

که امتحانش را استاد، گفته باشد فرداست

اهل درسم من

پیشه‌ام بی‌کاریست

گاه گاهی، در می‌روم از توی کلاس، می‌روم تا بوفه

تا که با خوردن ساندیس و کیک

ایندل سوخته‌ام خنک بشود

چه خیالی، چه خیالی.... می‌دانم

از پس ناچاریست

خوب می‌دانم، آخر ترم هم باز

کار من زاری و در به دریست

نظرات 2 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:35

ماشاالله٬ماشاالله.مادرت داغت نبینه با این ذوق و هنرت.من همینجا اعلام می کنم که آقای امیری بهترین شاعر کلاس هستن.

علیرضا چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30

بابا مرداب تو
آخرشیییییییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد