classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

تقلبی حرام نیست

1:گرفتن کمک از دوستان: در اینجا اگه یه دوسته باحال داشته باشید که چه بهتر واسش یه سوت بلبلی بیا که یعنی می خوای ازش کمک بگیری در ضمن باید به هم نزدیک باشید حالااااااااا چه موقع باید پچ پچ کنید:موقعی که مراقب حواسش نیست موقعی که به نفر سوال می پرسه و موقعی که یه نفر می خواد ورقشو تحویل بده و کلا مواقعی که یکم شلوغ میشه در این لحظات می تونید از دوستتون اطلاعات کافی بگیرید 

مزیت:اگه مراقب مچتونو گرفت میتونید بگید کی ی ی ی ی من (اقا یا خانوم) باور کنید ما نبویدم (حواستون باشه نگید من خودتونو با شخصیت جلوه بدید همیشه بگید ما) مراقب هم که هیچ مدرکی نداره پس ولتون میکنه

عیب:اگه کر باشید یا گوشتون مشکل داشته باشه ناموفق میشید یا دوستوتون بد حرف بزنه هم همینطور 

2:ابتکار و خلاقیت خود فرد:در اینجا به خود فرد بستگی داره که چی کار کنه من خودم چند نمونه از کارمو میگم 

الف:دستمال کاغذی:در اینجا تا میتونید سوالهای مهم رو رو دستمالتون بنویسید و به بهانه ی ابیزش بینی اونو ببرید سر جلسه امتحان اگه هم می خواید طبیعی کار کنید قبل از اینکه وارد سالن شی دماغتو فشار یده تا قرمز شه بگن نه بابا بیچاره معلومه مریضه و دیگه بهتون شک نمیکنن 

ب:جوراب:در اینجا هم تا میتونید سوالهای مهم رو روی جوراباتون بنویسید (جوراب سفید باشه)بعد با خونسردی پاهاتونو روی هم بزارید می فهمید که چی میگم  بعد یواشی شلوارتونو بکشید بالا بعد به راحتی مطالعه کنید 

و...و... 

دیگه وقت نکردم بقیه ی روش ها رو بگم٬شما هم چندتا روش پیشنهاد کنید تا امتحانهای ترم شروع نشده...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:32 http://mra1368.blogfa.com

خیلی جالبه من خیلی اتفاقی وبلاگ شما رو پیدا کردم در حالیکه خودم سال آخر اقتصادم و شما هم که سال اول اون!
به من هم سر بزنید.

همکلاسی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:59

سلام خانوم حسینی
آره حق با شماست اما فکر نمی کنم کسی جرات کنه سر جلسه دکتر ابراهیمی تقلبی کنه اخه خیلی خشنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجتبی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:40

حرام نیست به قول بچه ها مشکل شرعی داره
ولی من پایه تقلبی ام

علیرضا۷۰ یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:53

طبق آخرین فتوایی که ناصر و بچه ها دادن منم یودم با هم تصمیم گرفتیم حلالش کنیم البته اگه لذت نبری .

... یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:13

اگر امتحان زبان داشتید و بردن دیکشنری موردی نداشت میتونید بین کلمات دیکشنری چیزهای دیگه ای بنویسید که سر جلسه به دردتون بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد