classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

یادایام جوانی یاد باد...

سلام به بر و بچ باحال اقتصاد.در کنار خانواده خوش میگذره؟ 

کم پیدا شدین! من که خیلی خیلی خیلی دلم واسه بچه های اقتصاد تنگ شده٬ولی تحمل میکنیم دیگه٬به قول معروف٬گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی... 

دلم واسه کلاس اصول حسابداری لک زده٬یادش بخیر... 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:04

سلام دوست خوبم
جای همه تون شیراز خالیه اما امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره و....

سلام بر مریم جان.خوب بیدی؟دلم برات یه ذره شده به خدا...

دوست خوبت شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:26

کم پیدایی دوست گلم...
دل هممون برات یه ذره شده...
به امید اینکه زود زود ببینیمت...
حواست خیلی خیلی به خودت باشه...

سلام به دوست گلم.من مواظبم!تو مواظب خودت باش...آخه میدونی شبا از دلواپسی خوابم نمیبره...

علیرضا۷۰ یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:25

منم همین طور خیلی واسه کلاس حسابداری تنگ شده نمی دونم منفی هارو اثر داده یا نه؟

شک نکن.منو که مطمئنم اثر داده...

مهدی دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:22

منم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم تنگ شده
خانوم حسینی این ترم هم با خانوم ابراهیمی کلاس داریم پس دیگه غصه نخورین پسته بخورین!!!!

بپا شکرک نزنی

اگه گفتی... دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:28

سلام ما هم دلمون براتون تنک شده اما نه برای همه .............................................

خوشحال نشید...

اگه گفتی من کیم؟؟؟؟؟؟؟

ای کلک...فکر کردی اسمتو عوض کنی من نمیشناسمت؟

پسر بد شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:21

من دلم واسه همه هم کلاسی هام تنگ شده بچه ها شیراز می بینمتون از طرف تمام پسرای بد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد