classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

بچرخ تا بچرخیم...

به به...میبینم که از طرف من مطلب میذارین!فقط دستم بهتون نرسه٬خیلی پررویین شما.من که میدونم کار کیه...ما هم بلدیم این کارا رو.بچرخ تا بچرخیم...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:57

بازم توهم توطئه

آره.خوب فهمیدی

علیرضا۷۰ دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:11

خانم حسینی اینجوریشو دیگه نداشتیم ها یه روز مطلب می ذارید و بعدش فورا عذرخواهی می کنید فرداش خط و نشون می کشید و معلوم نیست پس فردا چی تو سرتون بیاد.من بابت دیروز بخشیدمتون ولی فردا باز نیاد یگین معذرت می خوام که من دیگه نمی بخشم.

نه تو رو خدا منو ببخشید٬من دیگه شبا خوابم نمیبره از شدت عذاب وجدان...آه...مقداری مرا درک کنید....

فریبا حسینی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:20

ببخشید بچه ها امروز رفته بودم روانپزشک و بعد از صحبت هاش برام ثابت شد که دچار دوگانگی شخصیت شدم باورم نمیشه روزا یه طورم شباهم جور دیگه
اگه فردا باز یه حرف دیگه زدم تورو خدا از دستم ناراحت نشینا
واسم دعا کنید

چه غم انگیز!حتما واست دعا میکنم

همکلاسی دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:44

از اونجاییکه خودتون به این بیماری اعتراف کردی پس از تحقیق زیاد از دوستان رشته روانپزشکی اعتراف شما رو تصدیق می کنم
برا توجه دوستان و با هدف مراعات حالتون در مجیط دانشگاه اطلاعاتی رو از این بیماری در اختیار بچه های اقتصاد می ذارم.
روان‌گسیختگی، اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی (به انگلیسی: Schizophrenia)، یک بیماری روانی با منشاء نامشخص و علایم متغییر می‌باشد . مشخصهٔ این بیماری عدم توانایی درک و یا بیان واقعیت است. این بیماری دارای عوارضی همچون عدم ارتباط منطقی در رفتار و گفتار، انزوا و گوشه نشینی بیش از حد و هذیان و توهم است. تشخیص این بیماری با مصاحبه با بیمار و مشاهده رفتار او میسر می‌شود .
این علائم رو در شما می بینیم پس از خدا برا شما ملتمسانه در خواست شفای عاجل می کنم.
ضمنا خانم حسینی کلا تو وبلاگ نیاین تا اطلاع ثانوی

ممنونم از اطلاعات کاملتون

دوست شما دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:59

جالبه
طفلکی که اول سال خوب بودند!!!!!!!!!!
باید به مشکلات روحی روانی جونا توجه کنند

الان اینجوری شدم دیگه...

ip#3w سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:41

یه پیشنهاد دوستانه...
خانوم فقط زیاد نچرخید...
چون سرتون گیچ میره...
حالتون هم بد میشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد