classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

انه

 

انه شرلی 

 

انشرلی با موهای قرمز

آنه !

 تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت ، وقتی روشنی چشمهایت، در پشت پرده های مه آلود اندوه ، پنهان بود.

 با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات ، از تنهایی معصومانه دستهایت ،

آیا می دانی که در هجوم دردها و غم هایت ، و در گیر و دار ملال آور دوران زنگی ات ، حقیقت زلالی دریاچه نقره ای نهفته بود ؟

 آنه ! اکنون آمده ام تا دستهایت را به پنجه طلایی خورشید دوستی بسپاری ، در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی ، و آینک آنه ! شکفتن و سبز شدن در انتظار توست ، در انتظار توست 

انه شرلی 

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا۷۰ دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:15

عزیز دلم مصیب جان .مطلبت خیلی باحال بود ولی چی بگم که خارج از گنجایش خیلی هاست و بعضی فقط می بینند و می خوانند دریغ از اینکه بیاندیشند.چنانکه نمونه های بارزش را دیده و شناخته ایم ....

سلام و درود فراوان بر علیرضا عزیز
آری قبول دارم برخی سطحی نگر هستند به اعتقاد من باید در هر پدیده تامل کرد و سطحی به آن ننگریم.
به امید روزی که فضای باز آزاد اندیشی باب شود.

فریبا سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:03

خیلی جذاب بود٬منو برد به دوران کودکی...یادش بخیر

سلام و درود بر خانوم حسینی
انشرلی برای من و خیلی از هم سن و سالهای ما تداعی کننده خاطرات کودکیمان است با خاطراتی که با آن بزرگ شده ایم و خو گرفته ایم.
انشرلی می تواند نماد و به یاد آور خیلی چیزها باشد.......

خودت میدونی! چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:54


ای مفتـــی ِ شــــهر از تو بیــدار تریم
با این همه مستی ز تو هوشیـار تریم

تو خون ِ کسان نوشی و ما خون رزان
انصاف بــده کـدام خـون خــوار تریـم ؟

سلام و درود بر دوست عزیز
ببخشید متوجه منظور نشدم........

اثیره یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:13 http://asire.blogfa.com

ممنون به دیدنم آومدی و مرا خوندی .دختر اریایی دوستی است بسیار عزیز .او را از دوم راهنمایی می شناختم تا قبل از ازدواجم در یه دوره چهار یا پنج ساله با هم در یک شرکت حصوصی همکاربودیم .من او را گم کردم. مصیب عزیز : چرا دوستی ما برای تو عجیب است ؟بلی تو در این دوستی عشق ، شور و هستی را دیدی. ما کنار هم کامل میشدیم ژان کریستف را بخون توش قصه علاقه دو دوست(از جنس مرد) است خیلی هم زیباست و دوستی از نوع پاک ، خالص و صادقانه است .برایت می نویسم من دختر آریایی رو بیشتر از دختر و پسرم دوست داشتم و دارم ،باتمام اشتباهاتی که در حق من داشته .

با سلام خدمت اثیره عزیز.
آره شور عشق امید همه زیبا هستند همه از نعمت های عاشقی می باشند من هم مثل تو همه را دوست دارم و بنا به تقسیم بندی آدمها بر اساس خوب و بد بودن ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد