classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

آبی

آسمان گفت ز قرمز خالیم

عشق می ورزم که استقلالیم

 .........................................................................

این مایه ی افتخار و خوش اقبالیست 

عرش از تب و تاب رنک قرمز خالیست 

آبیست تمام آسمان ای گل من 

شاید که خدای ما هم استقلالیست

نظرات 4 + ارسال نظر
؟ جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:44

لازم بود خدارو هم وارد این مسخره بازیا کنی؟؟؟

خانوم یا آقای محترم...
خیلی دلم میخواست به خودم اینو بگی ولی حیف...
من در مورد خدای شما حرفی نزدم
اصولا درباره چیزی که بهش اعتقاد ندارم حرفی نمیزنم
در مورد خدای خودم حرف ردم
اما بازم ازتون ممنونم که حداقل یه پیام واسم گذاشتید

پرویز مظلومی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:47

بابا بسه دیگه من خودم میدونم که چهارشنبه ما... بودیم

آبروی هرچه عرب و بردیم .مگه ندیدی علی دایی توی ۹۰بهم چی گفت: آقای مظلومی امیدوارم در بازیهای آینده هم این تک موقعیت هاتون باعث پیروزیتون بشه!

هههههههههههههههههههههههههههههههه
چی باید گفت؟
نه نه نه...
چی میشه گفت؟

mehrsa سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:56

ss واسه من مثل یه تیم خوب نبودی
اخه تیم که میدونی
پر زوره و زیباست
تعریف که میاد توی زمین می چربه اما
این بازی زشتت نمیشینه تو دل ها
حالا میخوام بگم پیروزی تو واسم یه تیمی
اخه ss همیشه پرگل نمیمونه
...
......
......
.....
.......
تو معنای یه بازیه قشنگی
مثل لحظه ی پیرهن دراوردن
مثل خنده های باحال تو رختکن
لج ssی ها رو دراوردن

اینم بهههههههله

amiri سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:55

عشق یعنی درد و احساس و جنون
عشق یعنی رنگ قرمز رنگ خون
عشق یعنی پرسپولیس اتشین
عشق یعنی قرمز ایران زمین

اون که بههههههههله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد