classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

دستگیری دو جوان و پرونده مزاحم تلفنی

فارس: دو جوان به اتهام فراری دادن متهم اصلی پرونده قتل یک مرد ۳۵ ساله مزاحم تلفنی دستگیر شدند.

ساعت ۱۹ شامگاه ۱۹ شهریور ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک از وقوع یک فقره فوت مشکوک یک مرد جوان در بیمارستان با خبر شدند.
مأموران با حضور در صحنه دریافتند مرد جوان ۳۵ ساله‌ای به نام محسن بر اثر اصابت ضربات چاقو به بیمارستان منتقل شده و سپس فوت کرد است.

شاملو بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده گفت: با بررسی بیشتر مشخص شد مقتول و قاتل با یکدیگر در ساعت ۱۳ ظهر درگیر شده و در آن زمان مقتول مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و سپس در بیمارستان فوت کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی بیشتر مشخص شد قاتل جوان ۲۸ ساله‌ای به نام جعفر است که با همدستی خواهر خود اقدام به قتل محسن کرده و سپس از صحنه متواری شده‌است.

وی افزود: خواهر قاتل که به عنوان معاون در قتل متهم بود دستگیر شد و به ارتکاب قتل توسط برادرش اعتراف کرد و مدعی شد مقتول مزاحم تلفنی وی بوده است.

زن جوان دستگیر شده مدعی شد مقتول از مدتها پیش برای وی مزاحمت ایجاد کرده بود تا اینکه سرانجام دیروز در یک قرار صوری، برادرم وی را به قتل رساند و از صحنه متواری شد.

بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران گفت: روز گذشته با تحقیقات تکمیلی دوجوان متهم به فراری دادن جعفر دستگیر شدند که یکی از آنها داماد این خانواده و دیگری همسایه آنها بوده است.

وی افزود:‌این دو نفر از روز حادثه تا دو روز قبل مقدمات فرار جعفر را آماده کرده و باعث شدند تا این فرد متواری شود.

وی ادامه داد: تحقیقات در خصوص زوایای پنهان این پرونده و همچنین دستگیری جعفر آغاز شده است
 

 

اینو نوشتم تا عبرت بشه نه مزاحم کسی بشین نه به مزاحم تلفنی محل بذارید....

نظرات 3 + ارسال نظر
top700 پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:24 http://www.top700.com

27.530863971530122.8468187928301گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700.com

[ بدون نام ] دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:04

خداروشکرمن که مزاحم تلفنی ندارم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
درضمن مزاحم کسی هم نمیشم!!!

جعفر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:28

تو که لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمیبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد