classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

من اووووووووووووووومدم...

سلام به همه ی بچه های گل و دوست داشتنیه اقتصاد٬مخلص همتونم.چندوقتی میشه که پست نذاشتم٬راستشو بخواین اصلا حوصله نداشتم.میدونید چی شد که یهو پیدام شد؟آخه سر و کله ی یه کسایی پیدا شده که حسابی دارن پاشونو از گلیمشون درازتر میکنن.ما هم شوخی بلدیم٬و هم جنبه ی شوخی رو داریم٬ولی فکر نمیکنم این الفاظ(خر قبرس و ...) برا شوخی مناسب باشه٬اینا مال کساییه که سر کوچه لنگ میندازن محبوبه و مرضیه خانم(شیلات).درسته فضا مجازیه٬ولی ادب که مجازی و غیر مجازی نداره

نظرات 8 + ارسال نظر
مرداب سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:57

منم کاملا موافقم و شخصا اونا رو به عنوان ویروس وبلاگ معرفی میکنم!!!!!!!!

فامیل دور............... چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03

سلام فریباجونم خوبی؟ولایت خوش گذشت؟اینو بدون که نه تنها من بلکه تمام بچه های اقتصاددلمون برات تنگ شده.
وامایه چیزدیگه که من به عنوان فامیل دوروبلاگ موظفم یه چیزی روبه خانم محبوبه گوشزدکنم واونم اینه که تااونجایی که من خبردارم فکرنمیکنم تابحال تواین وبلاگ به کسی توهین شده باشه البته تاقبل ازورودشما!!!!!!!!!!!درسته که من یه بارازنظری که داده بودیددفاع کردم ولی اینطوری که داره پیش میره فکرکنم بایدحرفم روپس بگیرم

انتی مرداب پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:08

ایشون نه تنها ویروس نیستند بلکه قلم بسیار قشنگ وانرژی مضاعفی دارند که شما اقا یا خانم مرداب هیچ کدام از انها رو ندارید.

مرداب پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:10

سناریو قشنگیه خانم حسینی

آنتی آنتی مرداب پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:42

قلم یه نفر وقتی قشنگه که مودبانه ازش استفاده کنه٬نه در جهت تحقیر شخصیت دیگران...

[ بدون نام ] جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46

علیرضا۷۰ یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:16

ای بابا بگذارید همه هر آنطور که دوست دارند سخن بگویند مهم این است که تو چه فکر میکنی و مهم تر آنکه چه حس می کنی مارا سر باغ و بوستان نیست...
این فامیل دور مگه فامیل دور ما نبود؟؟نگو فامیل دور همه ست

مهرسا یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53

چقدر جمیعا زبون درازید!!!!!!!!!!

خوب فهمیدیاااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد