classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

یارب مطلب که لوتیان خار شوند

با سلام خدمت دوستان عزیزم 

امیدوارم تعطیلات خوش بگذره  

شنیدن خبر مرگ غریب زاده خیلی خیلی ناراحتم کرد. 

اما چیزی که این روزها عذابم میدهد ودردم را دو چندان میکند  

دوستانی هستند که با نظراته نیش دار خود بابه تهمت را به روی اقای رعنایی گشوده اند. 

من به این دوستان اعلام میکنم کمی انصاف به خرج دهید  

به واقع اقای رعنایی یکی از بهترین وصادق ترین دوستانه ما هستند  

اخباری که از فوته دوسته عزیزه مان در دست است از پسر عموی مرحوم است که  

ایشان مرحوم را کامل میشناختن وقابل اعتماد بودند. 

دوستی ها بیشتر از اینها ارزش دارد روح ان مرحوم هم راضی نیست  

به امید فردایی بهتر 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:49

سلام اقای پناهی امیدوارم که حالتون خوب باشه
راستش مرگ اقای غریب زاده برای من ومطئنا بقیه بچه های کلاس غیر قابل باورهست
نمیدونم چرااصلانمیتونم بپذیرم که ایشون فوت کرده باشن وهنوزامیدوارم که اول مهر ایشون رو مثل همیشه همراه اکیپتون ببینم واگرهم واقعافوت کردن من به نوبه خودم به همه بچه های اقتصاد تسلیت میگم
روحشون شاد

حامی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:33

اگه یک بار دیگه کسی به علیرضای من دری وری بگه خودم حالشو میگیرم این یه هشداره!چرا اذیت بچه میکنین؟دیوار کوتاه تر از دیوار علیرضا سراغ ندارین؟چشمم روشن!

نخبه سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27

اقای پناهی شما خیلی زود باور و ساده دل هستید
غریب زاده داره با همتون بازی میکنه

ممنون از لطفتون
ما خودمون هم نخبه اییم یه چیزایی میفهمیم

انتی حامی سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36

نمردیم ومفهوم بچه بودن رو هم فهمیدیم!
حامی جون٬تو که علی و بهتر از من میشناسی.

سمانه سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:29

خوب بخاطر اینه که جواب ما رو نمیدی
حالا واقعا دوستت فوت کرده

این فوضولیا به شما نیومده

razi student پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:40


ایول داش مجتبی حال کردیم
به یاد دوران دبیرستان

خجالت بکشید
شما هنوز ادم نشدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد