classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

خواب مسخره

سلااااااااااااااااااااااااااااام.دیشب یه خواب مسخره دیدم.همتون توش بودین تو خوابم دعوا هم بود.آآآآآآآآآآآآآآآآآخ حیف که به بزن بکوب نرسید وگرنه خیلی باحال میشد 

در کل خواب چرتی بود.آخه خیلی قاطی پاتی خورده بودم

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 22:46

مروارید جون نفهمیدی سر چی دعوا میکردیم
به نظر من که دعوامون سر ساعت کلاس حل التمرین بود

علیرضا70 سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:33

منم تو خواب بودم ؟اونم بود؟
من با کی بحث می کردم؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

حمیده پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:30

راستشو بکو فریبا... جی خورده بودی...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد