classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

کی میدونه فرشته من کیه؟

شعری از دکتر شریعتی در مورد مادر

مادر نگاه خسته و تاریکت با من هزارگونه سخن دارد

با صد زبان به گوش دلم گوید رنجی که خاطر تو ز من دارد

دردا که از غبار کدورت ها ابری به روی ماه تو می بینم

سوزد چو برق خرمن جانم را سوزی که در نگاه تو می بینم

چشمی که پر زخنده ی شادی بود تاریک و دردناک و غم آلودست

جز سایه ی ملال به چشمت نیست آن شعله ی نگاه پر از دوداست

آرام خنده مــی زنــی و دانم در سینه ات کشاکش طوفان است

لبخــنـــد دردنـاک تو ای مـــادر سوزنده تر ز اشک یتیمان است

تلخ است این سخن که به لب دارم مادر بلای جان تو من بودم

امّا تو ای دریغ گمان بردی فرزند مهربان تو من بودم

چون شعله ای که شمع به سر دارد دائم ز جسم و جان تو کاهیدم

چون بت تو را شکستم و شرمم باد با آن که چون خدات پرستیدم

شرمنده من به پای تو می افتم چون بر دلم ز ریشه گنه باریست

مــادر بــلای جان تو من بودم این اعتراف تلخ گنه باریست 

فدای همه مادرهای گل 

بیایید قدر فرشته هامون رو بیشتر بدونیم

نظرات 9 + ارسال نظر
alireza70 پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:35

من و کناریم دوتایی میگیم :رفیق بی کلک مادر زن
فدای همه ی مادر های دنیا،چه مادر ،چه مادر زن،چه مادر بزرگ ،چه زن بابا(واالله)...،چه ایرونیش ،چه خارجیش،چه ژاپنیش که میگن اورجینال،چه چینیش که بازار مشترکه!چه مسلمونش،چه کافرش، چه ...

[ بدون نام ] جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:38

باز هم شریعتی و باز هم مجتبی با شریعتی. جناب پناهی از شریعتی بگذر و الوهی فکر کن.
در هر صورت :
بت را گنه ی نیست تو بت پرستی کم کن

روزگاریست که سودای بتان دین منست
غم این کار نشاط دل غمگین منست

مهربون شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

سلام آقای پناهی
شعر زیبایی بود ولی بازم از آقای شریعتی.گفتم امسالی دیگه دست از سر دکتر بر میدارید!!!!!!!!

من نخواهم کرد ترک لعل ویار و جام می
زاهدان معذور داریدم که اینم مذهبست

mordab شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:24

سلام آقا مجتبی
قرار بود این ترم مستقل از شریعتی کار کنی!!
پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از فرصتی که در اختیارتون گذاشته شده برای تشویش اذهان استفاده نکنید

قابل توجه خانمها شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:25


مردان در مسیر عشق به وسعت نامتناهی نامَردند


گدایی عشق می کنند ، تا زمانی که به تسخیر قلب زن مطمئن نیستند ،

اما همین که مطمئن شدند نامَردی را در حد مردانگی انجام میدهند
شریعتی

افرین افرین
شما هم عظمت شریعتی رودرک کردید

[ بدون نام ] شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:55

علی اینقدر بانمک بودی و مانمیدونستیم......

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:41

البته در نامردی مردای این دوره زمونه شکی نیست.ما خودمون این چیزارو میدونیم.
فقط دخترای احمقن که از موجوذاتی به نام مرد توقع عشق و علاقه دارن.

آنتی شریعتی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:50

در شریعتی ماندن جهل است ،جهل!
اون خدا بیامرز هم اگه بود از این کارای شما شرمنده و ناامید می شد!
در ضمن دخترای ایرانی هیچوقت معنای عشق رو نمیفهمند چون...

انتی انتی شریعتی... سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:04

هااا چون چی؟؟؟؟؟نکنه دخترای امریکایی و ایتالیایی معنای عشق رو میفهمند؟؟؟یاشایدم فکرمیکنی مردامعنی عشق رو درک میکنن......!!!!!!!خنده داره واقعا :خیلی خنده دارهشماچی فکرکردین؟فقط میتونم بگم متاسفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد