classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

علیرضای من

دست شما درد نکنه یه دانشگاه شیراز یه علیرضا 70 همش یکسال تو وبلاگ نبودما،چه جوری دلتون میاد به علیرضای من که از جونمم بیشتر دوسش دارم اینجوری بگید،همه ی دوستام یه طرف علیرضا هم همون طرف،دستش هم درد نکنه زحمت میکشه پست انتخاب میکنه..

خلاصه از ما گفتن بود من رفتم سال بعد برگشتم از این نظرا نبینما،علیرضا این موجود دوست داشتنی ،مظلوم ،ساده دل،آخی،تازه امروز واسم رانی خرید،حالا براتون ثابت شد چه پسر گلیه....                             راستی تولد classmate مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:41

دستت درد نکنه بعد1سال تشریف اوردی وبلاگ اق مهدی!!!خسته نباشی!!!توچه مدیری هستی؟؟یکم از رشیدی زاده مدیریت یاد بگیر

رشیدی زاده ی خودمون؟!
شاگرد باهوشیه البته نه زیاد
الان پیشم بود و اتفاقا سرمشقای قبلیش رو نوشته بود و من هم سرمشق جدید بهش دادم که از هر کدوم 10 تا بنویسه.
فقط بدیش اینه که تو کلاس دست تو دماغش می کنه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

واقعاکه....من دارم ازچی میگم توچی جواب میدی!!!!دارم میگم خجالت بکش با این مدیریتت اونوقت تو از تربیت رشیدی زاده حرف میزنی؟؟؟؟؟رو رو برم بخدا ... روکه نیست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد