classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

جان جان آفرین

سلام 


وبلاگ محل حضور و ظهور  یک دلی است اونو دریابید.



 

بی تو(شما) مهتاب شبی باز از آن کوچه (وبلاگ)گذشتم

 .



 همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو  (شما)گشتم..............


وبلاگ نیازمند انگیزه ی صفری بودگی ما و شماست. 


هرچند در احوال جهان می

نگرم  


 حاصل همه عشرت است و باقی هیچ است.



این مطلبو گذاشتم که گذاشته باشم ویادی از وبلاگ

 و وبلاگیون داشته باشم.



میدانم نمی آیید ولی هر دم ز شوق 


سوی وبلاگ می آیم و هر سو نگاهی می کنم .


نظرات 6 + ارسال نظر
خیلی دور خیلی نزدیک.... شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:45

ای ول بابا دکتر جون بازم تو اگه یه کاری کنی ما که هرچی داد زدیم ولی کو گوش شنوا

مهربون شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:00

سلام
یکیش خود شما!!!!!! چرا تو وبلاگ متن نمیذارید.وبلاگ واقعا جالبی دارید حیف که خوب ادارش نمیکنید...........

[ بدون نام ] شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:49

اخه یکی نیست بگه اقای غریب زاده به شما چه ربطی داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما سر پیازین ...
شما بهتر برید...

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:56

دکتر جان قبولت داریم................

Mord@b دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:17

علت کم شدن انگیزه برای مطلب گذاشتن، نظر ندادن به مطالبه، یکم نظر بدید! این یعنی احترام به مطلب دیگران. . .

فریبا دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:22

من یکی که مطلب نمیذارم چون خواننده نداره. ولی اینکه آقای غریب زاده اومده همه رو دعوت میکنه به فعالیت قضیش فرق میکنه!آخه باز تعطیلات بین ترم شروع میشه و آقایون حوصلشون سر میره تو خونه٬تصمیم میگیرن یه معرکه ی دیگه و یه مراسم ختم دیگه و یه مردم آزاری دیگه راه بندازن تو وبلاگ!حقیقتش همینه

خانم حسینی حضور شما از اوجب واجباته.
ضمنا من خودم قول میدم که تعطیلات حوصلمون سر نره ؛تصمیم نگیریم ؛معرکه ی راه نیندازیم؛و مراسم ختم دیگه ی نداشته باشیم.
باشد که قول من حجت موجه باشد (ان شاء الله).
احتمالا از این به بعد حضور کسان رو داریم که برا اولین بار در وبلاگ مطلب میذارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد