classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

دلم گرفته و پناهی جزء او ندارم

ممکن است گاهی گریه کنم ولی 

 

 

                                    خداوند اینجاست

 

 

اشکهای مرا پاک می کند...چون...

 

 

                             قلب من خانه ی خداست

 

 

ممکن است گاهی بیفتم و بلغزم اما هرگز در سقوط تنها

نمی مانم

 

                       

 خداوند هست و مرا بلند می کند... چون...

 

 

                             قلب من خانه ی خداست

 

شاید گاهی رنج بکشم اما هرگز در  این رنج کشیدن تنها 

نمی مانم

 

  پروردگار مرا از رنجها رها می کند...چون...

 

 

                           قلب من خانه ی خداست

 

خوشحالم برای اینکه میدانم هرگز تنها نیستم

 

خداوند همواره با من است...چون... 

  

 

                       قلب من خانه ی خداست...  


 پروردگارا : 

      در جا ییکه آسیب است / بگذار من بذر بخشش باشم !

      در جاییکه شک نهفته  / بگذار من بذر ایمان باشم !

      در جاییکه یاس خفته بگذار من بذر امید باشم !

      در جاییکه تاریکی است / بگذار نور باشم !

      در جاییکه اندوه نهفته / بگذار بذر شادی باشم !

                             ای سالار بزرگ

     این نعمت را به من عطا کن که : پیش از آنکه به دنبال درک شدن

      باشم ! درک کنم / پیش از آنکه به دنبال مهر باشم ! مهر بورزم !

      چرا که در بخشش است که می ستانیم و در بخشیدن است که

      بخشیده می شویم !ودر بودن است که درزندگی جاودان زنده میشویم.


در روزگاری که خدا مزده است

خداوندا این دل شکسته را جز دستهای مهربان تو درمانی نیست

واین دست بسته را مفتاحی جزء احسانت.

نظرات 4 + ارسال نظر
خودت میدونی دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:55

مشکوکی دکتر
زبونم لال نکنه عاشق شدی
بدجور نگاه میکنی
به هر حال
اگر عاشق شدی در شهر غربت
سوار خر شو برگرد ولایت

نگفتم دل من بی اعتباره
اگه عاشق بشه پروا نداره
نمیفهمه خطر این مرغ بی دل
قفس میشکنه میره تا ستاره


اگه مستم کنه مثل پرنده
دیگه از من نپرسه مستی عاشق چون و چنده
چنان دل سوخته میزنم به اسمتش زیر آواز که
آوازه ی من راه فرارش رو ببنده

(تو کردی هرچه با این ساکت افتاده کردی )

[ بدون نام ] دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:28


خودم میدونم خودت میدونی خودشم میدونه این مطلبا به شما نمییاد یه چیزی بذارید یه کمی بخندیم.بیشترم بهتون میاد
البته ناراحت نشیدا

واقعا دلم گرفته و پناهی جزء او ندارم
البته اگه شکاکان باور کنند

مهربون چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:00

نمی دونم چرا وقتی نظرات بچه ها رو خوندم احساس کردم واقعا الان به کمک نیاز دارید حالا به هر دلیلی

امیدوارم اگه به کمک نیاز دارید یک فرد دلسوخته پیدا کنید.
توکل به خدا رو فراموش نکنید.................

ای کاش میدونستم کی هستی.
مهربون نام مستعار قشنگیه
خوش به حالت که به فکر مهربونی هستی

احساسمان را آنقدر بلند فریاد نزنیم که روزی از انعکاس صدای خودمان بشکنیم !

خلوت دل شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:33 http://khalvated.blogsky.com

زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد