classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

یاد بهترین روزای دانشجوییمون بخیر


سلام به همه همکلاسی های خوبم

چه روزایی بود...یاد امتحانا بخیر..یاد استرس هایی که واسه امتحان دکتر هادیان داشتیم.. یاد بیدار موندنمون تا صبح واسه امتحان حسابداری.. یاد دعوا و حمایت های بچه ها از همدیگه.. یاد نشستن های جلو بازارچه .. یاد دعواهای خانم ها و آقایون سرکلاس.. یاد استاد پوریزدان پرست وووووووووررررررررررررر .. یاد خاله شادونه ... یاد کلاسای حمل التمرین ... یاد آقای استادزاد که میگفت ولششششش کن ... یاد معارفه اول سال .... یاد امتحان سنجی.... یاد کلاس روش تحقیق که استاد ساعت 3 ظهر عرض کلاس رو 127 بار طی میکرد و ما خواااااب بودیم....یاد همکلاسی هایی که هنوزم معرفتشون زیاده...

و در آخر یاد همه روزای خوبی که با 3 تا از بهترین دوستام یعنی گلایین و الهام و زینب داشتم....


نظرات 16 + ارسال نظر
همکلاسی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:20

هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم،دلم گرفت

منم همینطور ولی گاهی یادآوری خاطرات لازمه

الهام دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:24

وااااااااووووو....مریم!!!!
سلام
عجبی دختر!!!!!
آخی...یادش بخیر....عجب روزایی بودن،همش یه ور کلاس پوریزدانپرستم یه ور....میگفت ورررررررررر
کلاسای ذبیحی یادته؟؟
دکتر شهنازی،اقتصاد ایران،تاریخ عقاید یادته؟؟یادته همش منابع میخوندید؟؟
بخورکا یادته سر کلاس؟
کلتسای دکتر دهقان چی؟؟؟
آخی....کلاسای حسابرسی دکتر پژویان یادته؟؟؟؟؟هرجلسه یه بار صدای من میزد که خیلی اذیت میکنید
آخی....سوال پرسیدنای دکتر هادیان...دلم براهمشون تنگ شده.
سر جلسات امتحان که منو گلایین حتما باید بغل دست هم مینشستیم !!!!امتحانای پوریزدانپرست،امتحانای صدرایی...واااای...یادشون بخیر...گلایین من یکشنبه این هفته امتحان دکتر صدرایی دارم،کجایی تو!؟؟؟؟

اره الهامی همشو یادمه...یادته هرروز بعد کلاسا میرفتیم جلو بازارچه بستنی میخوردین
زینب میگفت دوممینو
یادته چقدر رفتیم پن پن
گلایین و زینب یادتونه؟

یاد خاطرات گذشته دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:29

یاد همه روزای خوبی که با هم داشتیم بخیر
الان از اون روزا خیلی وقته میگذره و فقط خاطره هاشه که برامون مونده.خاطره ها تلخ و شیرین....
چه زود گذشت کاش هممون قدر لحظه هامون رو بیشتر بدونیم که امروزم،خاطره فرداست:گل

واقعا کاش قدر میدونستیم
اگه قدر میدونستیم انقدر دل همو نمیشکوندیم(منظورم شخص خاصی نیستا)

علیرضا دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:07

خداییش جوری داریم میگیم یادش بخیر انگار چقدر گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی آره قبول دارم روزای خ خوبی بودن که اگه میدونستیم اینجوری میشه قدرشو بیشتر میدونستیم

هرروزش یک ماه میگذره
واقعا یادش بخیر..کاش قدرشو میدونستیم

مهدی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:46

من هنوزم وقتی میرم حل التمرین استادزاد واسم مجسم میشه

آقای استادزاد همش میگفت دارابی ولششششششش کن

مصیب دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:03

یاد دعواهای همین وبلاگ و دلخوری های اون بخیر

نکته ظریفیه...

خسرو سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:41

هــــــِـــــــى...

فلاحی سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:48

بنده خدا خانم ساجدیان فردو میبینید یا آقای استاد زاد میوفتید؟؟؟
اونوقت این دو تا چه شباهتی به هم دارند؟؟؟؟؟؟

والا در نقل قول ها گفته شده ساجدیان فر شبیه خودته الهام
تو هم که شبیه آقای استادزادی
پس ساجدیان فر شبیه استاد زاده
im just kidding

الهام سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:21

من شبیه استادزادم؟؟؟؟؟؟؟نه من شبیه استادزادم!؟؟؟؟؟؟؟؟واااااااا.....به حق چیزایه ندیده و نشنیده!!!!!من کجا شبیه استادزادم دختر؟؟؟؟؟؟؟
حالا خانم ساجدیانو بگی بازم یه چیزی!!!!!
من؟؟؟؟استاد زاد؟؟؟؟؟
لااله الا الله....

برو عاموااااااا ( به قول آقای پناهی )
خب نیستی ... باشه

الهام سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:32

عامواااااا....خودت برو
امشب که دستم بهت نمیرسه...ولی فردا که میخوای بیای دانشگاه...باشه

من؟؟؟؟؟؟؟دانشگاه؟؟؟؟؟
نه اصلا
با بادیگاردم میام

مهدی حسن زاده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:27

عزیزان.خواهران.برادران.همکلاسیان گرامی
میدونم دوری من سخته
میدونم دلتون برای من تنگ شده
میدونم
حق دارید.چون من خیلی کارم درسته.دست خودم نیست
٤ سال قدر منو ندونستید که الان دارید حسرت میخورید
ولی غصه تموم شد
از این به بعد من هستم
نبینم ناراحتی و دلتنگیتونو
میدونم منظور شماها فقط منم
مقصود شما از کعبه و بت خانه منم

چه تحویل بازار هست اینجا

مهدی حسن زاده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:28

خانوم خواجه احسنی اصلا غصه نخورید
من حرفم پیش خدا خیلی برو داره
کارتون حله
سفارشتونو میکنم
دو نفر هستن که میدونن وقتی کار خوب انجام بدن منو میبینن
پس من خیلی کارم درسته

بعععععععععله با اون دو نفر آشنایی دارم
ایشالا دوتا دوستای خوبم یعنی گلایین و زینب با رتبه عالبی توی کنکور قبول بشن و ان شا الله همینطور هم میشه

مهدی حسن زاده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:29

شوخی کردم
من همیشه از خانوم چشمه ماهتاب آمار همتونو میگیرم
و خیلی دلم میخواد همتون قبول بشید
و من واقعا از قبول نشدن پارسال بچه ها ناراحت شدم
ان شاءالله امسال قبول میشید همگی

ممنون
دعا کنید توی کربلا واسمون

خواجه احسنی پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:56

سلام علیکم
آقای حسن زاده، یاد دکترسلام افتادم!
اعتماد به سقف هفته
بهرحال إن شاءالله توی سفر کربلا ما رو دعا بفرمایید!
ما که امسال متاسفانه روزیمون نبود زیارت اربعین!

ایشالا روزی همه بشه زیارت آقا

مهدی حسن زاده جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:08

والا جفتشو شوخی کردم
ما که خوبی نداشتیم واسه کسی خانوم خواجه احسنی که کسی دلش واسه ما تنگ شه
از منم رو سیاه تر آدم نیست
ولی خب بقیه همه خیلی خوبن خداییش و ما همیشه به یادشونیم
خدا هم حواسش نیست ما داریم از گوشه کنار در میریم که برسیم وگرنه من کجا و کربلا کجا
با تمام بدی همیشه دعا گو هستیم
ان شاءالله توفیق باشه و برسم در صورتی که لیاقت دعا کردن داشته باشم به یاد همه هستم
ان شاءالله روزی هر سال همه باشه

ان شا الله
التماس دعا واسه همه کنکوریا(مخصوصا ما سه تا ) و عاقبت بخیری واسه همه classmate ها

فلاحی جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:20

آقای حسن زاده اون ته تها اگه یادتون به ماهم افتاد...یادی هم از ما بکنید...ایشاالله بقیشو حضوری بهتون میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد