classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

توووووووووولد داریم

1393/8/29

همکلاسی های خوبم امروز تولد داریم

امروز تولد آقای مهدی حسن زاده است...من از همینجا تولدتونو بهتون تبریک میگم و براتون بهترین آرزو ها رو دارم

ان شا الله خدا بهترین مسیر زندگی رو پیش روتون قرار بده

و سال های سال کنار خانواده اتون شاد وسالم باشید...

یا علی

نظرات 25 + ارسال نظر
مهدی حسن زاده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:30

ممنونم و خراب اون قسمت پیامتم
خیلی لطف کردی
ممنونمممممممممممم یه دنیا

کدوم قسمت؟

!!!! پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:41

جدی؟!
نمیدونستم
تولدتون مبارک باشه آقای حسن زاده

ham kelasiye ghadimiiiiiiiiii پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 06:21


tavalodet mobaraaak

تولد بدون کادو نمیشه ها

مهدی پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:26

کو پس کیک؟ با این وضع لابد انتظار دارین تبریک هم بگیم؟!

شما کادو بدین ...کیک هم به روی چشم

stellar پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 13:51

تولدتون مبارک آقای حسنزاده،انشاالله که سالم و سلامت در کنار خانواده سال های سال با خوبی و خوشی زندگی کنید

ممنون الهامی

تولد پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:14

اخی یاده تولدای این وبلاگم بخیر.تولدتون مبارک اقای حسنزاده

تولد بچه هارو دورادور از طریق وبلاگ جشن میگیریم ایشالا

دوست فابریکت پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:16

داداش مهدی تولدت مبارک ایشالله خوش باشی
ولی ااخرشم برا ما کیک نخریدی

آقای حسن زاده پاسخگو باش

رهگذر پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:17

آقای حسن زاده حالا شیرینی چی داریم؟
ما شیرینی میخایم تولد که بدو شیرینی و شام نمشه اخه

والا به خدا

فامیل دور پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:18

یاده قدیما بخیر.تولدتون مبارک

یادش بخیرررررررررررررررررررررررررررر

!!!!!!!!!!! پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:20

مهدی یعنی امروز تولدت.یه سال بزرگتر شدی
بسلامتی داداش.ایشالله سال آینده کنار خانوم بچه ها

ان شا الله

همکلاسیتونم پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:22

مهدی تولدت مبارک داداش

من کیک میخام پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:29

کو کیک تولد ااقا حسنزاده.اخه این چه تولدیه..........
حالا چون دلتون نشکنه.تولدتون مبارک ولی این رسمش نبودااااااااااااااااا

پاسخگو نیست. . .
الو
صدا میاد آقای حسن زاده؟!!!!!!

a.m پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:35

زندگی رهگذر حادثه هاست....
ایشالله که تولد شما بهترین حادثه زندگیتون باشه و کمال استفاده رو ازش ببرید.توووووووووووولدون مبارک

علی پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 14:38

ایول ای خانوم بچه ها رو خوب اومدی.راست میگه ها.ما میخوایم سال دیگه تولد تو پسرت رو با هم بگیریم.حالا هرجور خودت میدونی دیگه

ان شا الله

مهدی حسن زاده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:19

اولا من بلد نیستم پاسخ تک تک رو بدم چراااااا
و بقیه هم اسمشونو بنویسن
من نمیدوننم کین
فقط مهدی و از قضا خانوم فلاحی رو فهمیدم
ولی از تمام دوستان ممنونم
لطف دارم
خانوم پست گذازنده رسیدگی کن لطفا

رسیدگی خواهد شد...
در اسرع وقت

مهدی حسن زاده پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:21

با این وضعیت دفعه دیگه مجبورم به جای اسمم یه چیز دیگه بنویسم
مثلا بذارم نوکیا ١١٠٠
یا بذار اسیر
غریب
تنها
فرش
سیب زمینی
یعنی چه


اینم حرفیه

سیم تلفن(مهدی حسن زاده) پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:22

ان شاءالله با بچه هام
خدا از دهنتون بشنوه

شما هم که از خدا خواسته
بعععععععله
ان شا الله

الهام پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 18:36

مریم من قبول ندارم!!!!
نمیتونستی دو روز پیش هم تبریک بگی؟؟؟
منم تولدم بود خوب!!!
یادته پارسال گلایین و زینب کیک درست کردند با یکم میوه اوردند،قبل از کلاس حمل و نقل چه الم شنگه ای راه انداخته بودیم؟؟
یادش بخیر.
امسال که شماها نبودید

آخی یادش بخیر الهامی
اونروز دو ساعت توی خیابونا میگشتم دنبال کادو واست
چه روز خوبی بود یادش بخیر
یادته اونروز چقدر اذیت کردیم ؟؟؟؟

sahar پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:13

Tavalodett mobarakkkk hasanzadeeee ..
Khoshbakht shado salamat bashi be hagh aliii


ممنون سحری

علیرضای رعنا جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 00:27

سلام به همه ی کلاس میتی های عزیز.
من اولین نفری بودم که به مهدی تبریک گفتم!!!!!
حالا بازم تبریک میگم:
مهدی کاکو تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک.


مهدی جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:38

بعد از سال ها اقتصاد خوندن در محضر پوری انتظار ندارین که اول بدون کیک خوردن کادو بدیم!

نکته ای بود بس ظریف
قابل توجه صاحب تولد. . . .

مهدی حسن زاده جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:45

من شهادت میدم علیرضا اولین نفر بودددددد
مشتی هسسی علی جون

مطمین هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوای یکم فکر کنید؟

فلاحی جمعه 30 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 23:14

ٱقای حسنزاده...!!!!
خوشا به سعادتتون....
بنده امسال تولدم روز عاشورا بود همین دوتا ادمی هم که هر سال بهم تبریک میگفتند،تبریک نگفتند!!!
من اگه به جای شما بودم الان مغبون نبودمااا...منو ببینید!!!!

خیلی نامردی الهامی
من که بهت تبریک گفتمممممممممممممممم که
توی گروه هم همه رو مجبور کردم بهت تبریک بگن
سی خداوکیلی

فلاحی شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:59

فقط دوسه نفر بهم تبریک گفتند خوب مریم!!!بیست و دونفر که نبودند!!!!تازه برام.پست هم نذاشتند!!!خودتون هم حسودید!!!!

از بس که بچه ها بی معرفت شدن
والو
از تولد خاطره خوبی ندارم کلا

refighe fabriiiiiik چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد