classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

آرزوی من

عشقی خواهم که نهایتش.....

عاشق معشوق نباشم!

نه او دلبسته ی من و نه من دلبسته ی او!

زیباترین در نظرم نباشد!

عشق دروغش را با جان و دل باور کنم!

حماقتم را به من اثبات کند!

.

.

.

به عاشقترین  عاشق قسم  این معشوق لایق ترین برای عشقم /تا آخر عمر دلبسته ی او /زیباترین در نظرم/راستگو ترین معشوق/......

 احمقترینم اگر عاشقش نشوم

نظرات 7 + ارسال نظر
... دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:13

خوبه...

علیرضای رعنای اصل دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:29

آری این عشق است و همچنین اعجاز عشق را نشان می دهد که مدیر وبلاگ پس از مدت ها در وب حضور پیدا کرده و جالبتر اینکه آخه مهدی جون
تو که گیر میدی زود بخوابیم،خودت یواشکی ساعت 01:43 شب این مطلب رو گذاشتی ؟اینم اعجاز عشقه

از ساعت 7 خوابیده بودم خب. ساعت 12 بود که احساس کردم پتوی غریب از روش کنار رفته از خواب پریدمو نگران شدم که نکنه سرما بخوره بدو رفتم پتوشو روش کشیدم خلاصههههههههههههههههههه خوابم نمیبرد گفتم برم classmate ببینم چند چنده دیدم که 2 بر 1 عقبیم خواستم بهتون بگم حاجی وبلاگو کشتند پاشین یه کاری بکنین ولی دیدم که همه خوابند دیگه خودم موتور سید رو برداشتم رفتم خط مقدم یه پستی گذاشتمو خواب که بودین اومدم همتونو ماچیدم تو دلم گفتم classmate ها آسوده بخوابید که من بیدارم. فوقع ما وقع.پس شد آنچه شد!

غریب زاده سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:24

کتابخانه هرکس رو یاد کتاب می اندازه ولی برای تو محفل و مجلس و خاطرات دوست داشتن و دوست داشته شدن است!!!

خواستیم در جهت ترویج فرهنگ کتاب خوانی قدمی برداشته باشیم.میگن کتاب دوست ماست پس بدیهی که کتابخونه منو هم به یاد دوستم که خیلی هم دوسش دارم بندازه

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:44

بلهههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منم موافقم

فریبا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:46

انشاالله به آرزوت برسی جناب مدیر

شما هم به شرح ایضا

دارابی یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:36

تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف

[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:52

سلام آقای مدیر
یه خواهش!
یه کم حجم مطلب های صفحه ی اول وبلاگ رو کم کنید
زورم میاذ از خونه بازش کنم!

مدیر رعناییه بهش میگم یه کاریش کنه
ممنون از انتقاد سازندتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد