classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

سقف فرهاد مهراد


دانلود اهنگ



سقف

تو فکر یک سقفم یک سقف بی روزن

سقفی برای عشق برای تو با من

سقفی که تن پوش هراس ما باشه

تو سردی شبها لباس ما باشه

سقفی اندازه قلب من و تو

واسه لمس تپش دلواپسی

برای شرم لطیف آینه ها

واسه پیچیدن بوی اطلسی

زیر این سقف با تو از گل از شب و ستاره می گم

از تو و از خواستن تو می گم و دوباره می گم

زندگیمو زیر این سقف با تو اندازه می گیرم

گم می شم تو معنی تو معنی تازه می گیرم

سقفمون افسوس و افسوس تن ابر آسمونه

یه افق یه بینهایت کمترین فاصلمونه

تو فکر یک سقفم یک سقف رویایی

سقفی برای ما حتی مقوایی

تو فکر یک سقفم یک سقف بی روزن

سقفی برای عشق برای تو با من

سقفی اندازه قلب من و تو

واسه لمس تپش دلواپسی

برای شرم لطیف آینه ها

واسه پیچیدن بوی اطلسی

زیر این سقف اگه باشه

می پیچه عطر تن تو

لختی پنجره ها شو

می پوشونه پیرهن تو

زیر این سقف خوبه عطر خود فراموشی بپاشیم

آخر قصه بخوابیم اول ترانه پاشیم

سقفمون افسوس و افسوس تن ابر آسمونه

یه افق یه بینهایت کمترین فاصلمونه

نظرات 4 + ارسال نظر
گرامی فرد سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

واقعا زیبا بود ممنون

مهربون چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

با احساس بود.

mrc ممنون

نا مهربون پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

اقای پناهی خسه نمیشید این همه شعر میزارید اونی که باید میفهمید فهمیده دیگه .
شما و اقای رعنایی خیلی افراطی هستید

با وجود خوانندگان خوبی مثل شما برای مطالب من خستگی معنی ندارد.
خدا کند اونی که باید بفهمه فهم کرده باشه.
افراطی!!!!!!!!!!!!!فکر نکنم، انسانها موجودات چند وجهی هستند.
ضمنا بنده مسولیت و پاسخ گوی دولت و سابقه ی کاری خودم هستم و اقای رعنایی مسول کار خودشون هستند.
3 دولت در مقابل بنده جبهه گرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نامهربون مهربون و دل ارام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:45

فهمیده خیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالت راحت

ان شاء الله شما هم خیالتان راحت باشد و بفهمنتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد