classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

من عااااااااااااااااااشقه مادرم

روز مادر پیشاپیش مبارک 


بیایید قدر این فرشته های زمینی رو بیشتر بدونیم.


خداییش حتما تو این روز برید و دسته مادرتون رو ببوسید.


تا اخر عمر مدیون مادرامون هستیم.


این شعر دوره ابتدایی یادتونه" واقعا زیباست.


تازه میفهمم معنیه این شعر یعنی چی!!!


ای مادر عزیز که جانم فدای تو


قربان مهربانی و لطف وصفای تو


هرگز نشد محبت یاران و دوستان


همپای محبت و مهر و وفای تو


مهرت برون نمی رود از سینه ام که هست


این سینه خانه تو واین دل سرای تو



نظرات 3 + ارسال نظر
مصیب پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

سلام.
در سراسر نوشته ات جز احساس زیبا و عشق به مادر چیز دگری نیافتم.
باشد که همه ما قدر مادرانمان را بدانیم.
من که دست مادرم رو از راه دور می بوسم.
مادر روزت پیشاپیش مبارک.

علیرضای رعنای اصل پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:14

حیف که دو سال روز مادر پیش مادرم نیستم و مجبورم تلفنی بهش تبریک بگم

مهدی دارابی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:18 http://www.s7s.lxb.ir/


سلام هم اسم من اسم من هم مهدی دارابی اگه تونستی به وبلاگ من هم یه سری بزن !!!
www.s7s.lxb.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد