classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

درد

درد های من نگفتنی
دردهای من نهفتنی است

درد های من
گرچه مثل درد های مردم زمانه نیست
درد مردم زمانه است
مردمی که چین پوستینشان 
مردمی که رنگ روی آستینشان
مردمی که نام هایشان
جلد کهنه ی شناسنامه هایشان
درد می کند...

نظرات 7 + ارسال نظر
باران... جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 19:47

بابا غریب خیلی عاشقیا...بگو خودم برات میرم خواستگاریتو فقط لب تر کن ...میترسم دوباره مفقود شیهاااا..بی تو کلاس صفا نداره....

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.
البته مفقود شدن از عشق و از یار ، نیز خود عشق است.

باران... جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

خیلی حالت بده....

من که ره بردم بگنج حسن بی پایان دوست

صد گدای همچو خود را بعد از این قارون کنم

مهربون شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02

اگر دردهای شما یا فقط وفقط بخشی از درد های شما این چنین باشه جزءافراد کمیاب به شمار می ریدو شخصیت قابل تحسینی دارید.

متشکر
قالِ شما برازنده ی نام(مهربون)شماست.
دائم مهربون باشید و مهربون بمونید.

Mord@b دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39

میگن درد رو از هر طرف بخونی میشه درد ولی درمان رو از آخر بخونی میشه نامرد،مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی.

من عاشق واژه شناسی معکوستم.
پیشاپیش عیدت مبارک

مهدی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:22

دردی که نفهمی که درده اسمش بدترینه درداست

به قول قدمای ما درد همه ی ما بی دردی است که بدترین درد است(در تایید حرفت).
اما امیدوارم که در مورد من این حرفت صدق نکنه.
از درد استقبال می کنم چرا که اگر به سلامت از اون عبور کنم زندگیم معنا پیدا میکنه و من رو لایق اهل معنا بودن خواهد کرد

فریبا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:33

روحش شاد.

روحش شاد

علیرضای رعنای اصل جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21

آری درد میکند،بدجوری هم درد میکند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد