classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

کاش واقعا میرفت

انا لله و انا الیه راجعون

چی بگم چه جوری بگم نه بغضم میذاره نه لرزش دستام...

غریب دیگه بین ما نیست...

برای شادی روحش فاتحه بخونید...

تصادف کرده و توی بیمارستان خلیج فارس تموم کرد پسرعموش منو خبر کرد

غریب واقعا رفت...

                        رفت...

                                 رفت...

یکی به داده من برسه بدجوری بهم ریختم نتونستم خونه بمونم دارم میرم پیشه مهدی الآنم یزدم

شب آخر تا صبح باهم بودیم گفتم بیا باهم بریم نیومدو گفت تو وایسا باهم بریم...

کاشکی وایساده بودم...

مهدی خسرو مجتبی من با هیچکدومتون خداحافظی نکردم ولی اون شب غریب منو توآغوش گرفتو گفت :اینها از فکره ما می ترسند...

مرگش واسه ما ۴تا هم یه پیام داشت شروع یه رویداد آماده باشید که داره نزدیک میشه ما ۴ نفر...

نمیتونم تحمل کنم خدااااااااااااااااااااااااااااااا

یکی کمکم کنه به خدا دیگه بریدم آخه چه جوری ممکنه...

من هنوز باورم نشده ولی چه فایده ای خدا دنیا بدرسمی داره بد رسمی..


غریب گلی بود از گل های بهشت

نظرات 9 + ارسال نظر
صدای روستا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:03 http://sedayrosta.blogsky.com

سلام
من درد از دست دادن دوست رو کشیدم خیلی سخته باورش کنی
قسمت بوده ، خدا بیامرزدش
وب زیباتون رو تو وبلاگ های بروز شده دیدن وب جالبی دارید قسمتی از پستاتون رو خوندم .
خوشحال میشم با شما تبادل لینک نماییم .
اگه موافقید ما رو به نام وبمون لینک نمایید بعد خبر دهید تا با چه نامی لینکتون نماییم با تشکر.

مرداب پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:38

مسخره!!!!!!!!!!!
اینو مطلبو کپی کردی گذاشتی اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو ایران قانون کپی پیس نیست، شیرتو خشک نکن

[ بدون نام ] شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:23

من میگم تو نباید تنهاش میذاشتی ....تو هم باید همراهیش میکردی... اینجوری نه اون تنها بود نه تو....حالا اون تنها بی تو چیکار کنه...؟؟؟؟؟؟؟؟؟من میگم تو هم سال دیگه همراهش برو

هرچی تو بگی فقط گریه نکن

مهربون چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

خداییش چه توانی داره این آقای غریب زاده هی میمیره هی زنده میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ادمای مهربون توانایی روحی زیادی دارند

... شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:15

به یاد ضد حالی که خوردیم!!!!!
کاشکی ضد حال نمیخوردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته دور از جونش

صدا چشمکت اومد

غریب تر از غریب شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:57

ادمای عاشق هیچ وقت نمیمیرن غریب هم یکی از اوناست

چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید

غریب تر از غریب سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:12

جور دیگه چی رو ببینم؟
غریب رو؟
عاشق بودن غریب رو؟
مرگ رو؟
چون جور دیگه نگاه کردم غریب رو عاشق دیدم

دیدن را باید جور دیگر دید مثل دیدی که به تو دارم

غریب تر از غریب یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:50

ندیده و نشناخته چطور دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه چشم بصیرت داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدی گفتم دیذن رو باید جور دیگر دید پس برو دوباره ببین بیا بگو که چی دیدی

هیتلر شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 15:04

من که می دونم این سناریو کار کی بوده....
اسنادش هم موجوده. هم مجتبی خبر دارن هم تو و هم اون علیرضای نامرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد