classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

با شرح

اول ذخیرش کنید بعدش نگاش کنید(اینم اون شرحی که قولشو داده بودم)
نظرات 5 + ارسال نظر
delaram دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:49

بدون شرح

من که از همکلاسیاتون نیستم میتونم topic بذارم یا نظر بدم یا اینجا فقط مخصوص همکلاسیاتونه؟

شما لطف دارین
شرمنده چون همه کلاس یابد نویسندرو بشناسند
از بازدیدتون خیلی خوشحال میشیم

delaram دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:59

یعنی ارزششو داره؟؟؟؟؟؟

delaram دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:04

بعضیاتون من رو میشناسید ولی عیب نداره بی خیال

وبلاگ توپی دارید

مرسی

علیرضای رعنای اصل سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:09

واقعا که ،چه آدم دلسوزی
ما که بهش رای میدادیم،مگه نه مهدی؟

از این آدما من تو قم زیاد دیدم که بعد از چند وقت میان جمکران ادعای امام زمانی میکنند

فریبا چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:20

عجب مدینه ی فاضله ای!!!

اتفاقا رگو ریشش بررسی کردم جدش میرسه افلاطون حتی گه خوب دقت کنین حرف ن آخر فامیل آقای نقریان از جدشون افلاطون که اونم حرف آخر اسمش ن هست گرفته شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد