classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

ای دوست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلــــــــــم گرفته ، ای دوست هوای گریه با من

گـــــه از قفس گریزم کجـــــــــــا روم کجا من؟

 کجـــــــــــــا روم؟ که راهی به گلشنی نـــــدانم

کــــــــه دیده برگشودم به کنج تنگــــــــــنا، من

 نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من نیز

چـــو تخته پاره بر موج،رهــا رهــا رهــا من

 ز من هر آنکه او دور چو دل به سینه نزدیک

به من هــــــــر آنکه نـزدیک از او جدا جدا من

 نه چشم دل به سویی ، نه بـــــــــاده در سبویی

کــــــه تر کنم گــــــــلویی به یــــــــــاد آشنا من

 ز بودنم چه افـــــــــزود؟نبودنم چه کـــــــــاهد؟

کــــــــــه گویدم به پاسخ که زنـده ام چــرا من؟

 ستــــــــــاره ها نهفتم در آسمان ابــــــــــــــری

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضای رعنای اصل دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:33

هیییییییییییییییییییی،دلم بد گرفته اما مجتبی جون خودت که میدونی :چه داند آنکه خودش اشتر است(میدونی که منظورم کیه؟)

غریب زاده دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:43

دوست داشتن رو دوست دارم و دوست داشتنش رو فزونتر.
باشد که لباس فاخری نداشته باشم
باشد که غذای باب طبعی نداشته باشم
نباشد که عشق نداشته باشم.......

مریم سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:35

جاذبه خاک به ماندن میخواند وآن عهدباطنی به رفتن...عقل به ماندن میخواند وعشق به رفتن
واین هردو را خداوند آفریده تا وجود انسان درآوارگی وحیرت میان عشق وعقل معنا شود

Mord@b جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

کوروش میگوید:
بودن باکسی که دوستش نداری و نبودن باکسی که دوستش داری همه اش رنج است !!! پس تاهمچون خودنیافتی مثل خدا تنها باش.

بدون مرز شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:41

ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند
بره های این حوالی گرگ ها را میدرند
سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها
زنده ها هم ابروی مرده ها را میبرند
.......
چه لذتی دارد تنهایی...

فریبا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:39

خیلی شعر قشنگی انتخاب کردی٬من خیلی دوسش دارم٬مخصوصا اگه استاد شجریان بخونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد