classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

یک وصیت نامه متفاوت!!!

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.


  • -به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبدشکافی کند، من به آن مشکوکم!

  • -ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک‌کاری کنند.

  • -عبور هرگونه کابل برق، تلفن، لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است.

  • -بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی، گورستان را تماشا کنم.

  • -کارت شناساییم به همراه دو قطعه عکس مرا لای کفنم بگذارید، شاید آنجا هم نیاز باشد!

  • -مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

  • -روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست.

  • -دوست ندارم مردم قبرم را لگدمال کنند. در چمنزار خاکم کنید!

  • -کسانی که زیر تابوت مرا می‌گیرند، باید هم قد باشند.

  • -گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید، ثواب دارد.

  • -بجای عکسم روی آگهی ترحیم کارت معافیم رو بزارید.

  • -در مجلس ختم من گاز اشک‌آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند.

  • -از اینکه نمی‌توانم در مجلس ختم خودم حضوریابم قبلا پوزش می‌طلبم و خواهش میکنم پشت سرم حرف در نیارید.

  • -التماس میکنم کفنم را از یک پارچه مارکدار انتخاب کنید تا جلوی آدمهای گه تازه به دوران رسیده کم نیاریم.

  • -به مرده شوی بگویید مرا با چوبک بشوید چون به صابون و پودر حساسیت دارم.

  • -چون تمام آرزوهایم را به گور می‌برم، سعی کنید قبر مرا بزرگ بسازید که برای آنها هم جا باشد.
  • از قضا روزی اگر حاکم این شهر شدم

    خون صد شیخ به یک مست فدا خواهم کرد

    ترک تسبیح و دعا خواهم کرد

    وسط کعبه دو میخوانه بنا خواهم کرد

    تا نگویند که مستان ز خدا بی خبرند

    گر برود جان ما در طلب وصل دوست ...

    باز هم شعری زیبا از سیمین عزیز امیدوارم خسه نشده باشید 

    رفتم اما دل من مانده برِ دوست هنوز

    می برم جسمی و، جان در گرو اوست هنوز

    هر چه او خواست، همان خواست دلم بی کم و کاست

    گرچه راضی نشد از من دل آن دوست هنوز

    گر چه با دوری ی ِ او زندگیم نیست، ولی

    یاد او می دمدم جان به رگ و پوست هنوز

    بر سرو سینه ی من بوسه ی گَرْمش گل کرد

    جان ِ ‌حسرت زده زان خاطره خوشبوست هنوز.

    رشته ی مهر و وفا شُکر که از دست نرفت

    بر سر شانه ی من تاری از آن موست هنوز

    بکشد یا بکشد، هر چه کند دَم نزنم

    مرحبا عشق که بازوش به نیروست هنوز

    هم مگر دوست عنایت کند و تربیتی

    طبع من لاله ی صحرایی ی ِ خودروست هنوز

    با همه زخم که سیمین به دل از او دارد

    می کشد نعره که آرامِ دلم اوست هنوز...

    سیطره نظامیان، دولتیان و مجلسیان در باشگاه های مردمی پرسپولیس و

    در چند سال اخیر چشم طمع دولتیان به باشگاه های مردمی پرسپولیس و استقلال برای کسب محبوبیت بیش از پیش شده است تا جاییکه شب گذشته سردار محمد رویانیان مسئول سابق ناجا و رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به عنوان مدیرعامل باشگاه مردمی پرسپولیس شد این در حالی است که در باشگاه استقلال هم سه نماینده مجلس به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند.
    طی چند روز گذشته محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، علی پروین، محمد پنجعلی، محمدحسین نژادفلاح، لطف الله فروزنده و محمد رویانیان به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.
    پس از برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره این باشگاه با وزیر ورزش، رویانیان به عنوان مدیرعامل و فروزنده به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.
    فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری است. از سوی دیگر محمد حسین نژاد فلاح هم یکی از نمایندگان مجلس است.
    احتمال می‌‌رود محمد عباسی به عنوان رییس مجمع این باشگاه انتخاب شود.
    البته اگر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا منعی برای حضور همزمان عباسی در پست ریاست مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته باشد وی در باشگاه آبی پوش پایتخت نیز این سمت را بر عهده می‌گیرد.
    گفته می شود که در صورتی که حضور عباسی در استقلال منع قانونی داشته باشد، شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی رییس مجمع این باشگاه می‌شود.
    از سوی دیگر مقداد نجف نژاد ، رسولی نژاد امیدوار رضایی ، فتح الله زاده و جواد زرینچه ۵ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواهند بود . نکته عجیب و مهم این است که نجف نژاد ، امیدوار رضایی و رسولی نژاد در دوره ای عضو هیات مدیره استقلال بودند که به دلیل سهل انگاری لیست استقلال به آسیا ارسال نشد و همگی اعضا استعفا کردند .
    این اتفاق در سال ۸۵ رخ داد و این افراد بار دیگر به عضویت هیات مدیره استقلال در آمدند.
    همچنین در آستانه انتخابات مجلس حضور سه نماینده مجلس در هیات مدیره استقلال از جمله نکات ابهام آمیز انتخاب وزیر ورزش است . حضور ناگهانی جواد زرینچه هم در هیات مدیره استقلال غیرقابل پیش بینی به نظر می رسید