classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

حسادت

خوش به حال آسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره ...
به کسی توجه نمی کنه ...
از کسی خجالت نمی کشه ...
می باره و می باره و ...
اینقدر می باره تا آبی شه ...
‌آفتابی شه ...!!!
کاش ...
کاش می شد مثل آسمون بود ...
کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی ...
بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده 

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا۷۰ یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:03

تو خیلی عوض شدی....
اینجوری نبودی که....
ایول بابا....
ای کاش دل من اسمونی بود...

لینکولن باروز یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:09

معلومه که دلت یجا اسیر بوده......یا شاید شده...نه نه خواهد شد....فکر نکنم ؛...............
زیر رگبار نگاهش دلم انگار زیرو رو شد ....

dominic purcell یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:20

چطوری منیزیم؟

حسن یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:06

مطلب زیبایی بود
مجتبی جون به وبلاگ بچه های نفت شیراز هم سری بزن

فریبا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:11

من که هروقت دلم میگیره میبارم و میبارم و میبارم...ولی بعد که تموم میشه مشخصه که گریه کردم.آخه چشام قرمز میشه

پریسا یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 00:29 http://crayon.blogsky.com

خب...........................
اگه به آدمای دورو ورت کار نداشته باشی مثل آسمون که براشون سیل میبری..یا برکت..چتر دارن یا نه..لباس گرم تنشونه یا نه..
میباری..اونقدر که افتابی بشی و بدرخشی.مثل خورشید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد