classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

یک شبی مجنون نمازش را شکست 

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست 

عشق آن شب مست مستش کرده بود 

فارق از جام الستش کرده بود 

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای 

بر صلیب عشق دارم کرده ای 

خسته ام زین عشق دل خونم مکن 

من که مجنونم تو مجنونم مکن 

مرد این بازیچه دیگر نیستم 

این تو و لیلای تو من  نیستم 

گفت ای دیوانه لیلایت منم ...!!!

در رگت پیدا و پنهانت منم 

سالها با جور لیلا ساختی 

من کنارت بودم و نشناختی...!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:04

سلام آقا یا خانوم ip#3w
اول اینکه شاید خوش اومدین(آخه شاید قبلا اومدین)دوم اینکه من این مطلبو قبلا گذاشته بودم.ولی قشنگ بود.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:08

حالا شما کی هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهدی حسن زاده

مه دی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:16

سلام من اسمم مهدی حسن زاده هست دنبال یک مهدی دیگر بودم...موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد