classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

به نظرشما خانومها باید برن سربازی؟؟؟

صبحانه:
وا... آقای فرمانده، عسل ندارید؟
چرا کره بو میده؟
بچه‌ها، من این نون رو نمیتونم بخورم، دلم نفع میکنه
آقای فرمانده، پنیر کاله نداری؟ من واسه پوستم باید پنیر کاله بخورم
بعد از صبحانه، نرمش صبحگاه (دیگه تقریبا شده ظهرگاه)
فرمانده: همه سینه خیز، دور پادگان. باید جریمه امروز صبح رو بدید
وا نه، لباسامون خاکی میشه ...
آره، تازه پاره هم میشه ...
وای وای خاک میره تو دهنمون ...
من پسر خواهرم انگلیسه میگه اونجا ...

ناهار
این چیه؟ شوره
تازه، ادویه هم کم داره
فکر کنم سبزی اش نپخته باشه
من که نمی‌خورم، دل درد میگیرم
من هم همینطور چون جوش میزنم
فرمانده: پس بفرمایید خودتون آشپزی کنید!
بله؟ مگه ما اینجا آشپزیم؟ مگه ما کلفتیم؟
برو خودت غذا درست کن
والا، من توخونه واسه شوهرم غذا درست نمی‌کنم، حالا واسه تو ...
چون کسی گرسنه نبود و همه تازه صبحانه خورده بودند، کسی ناهار نخورد
بعد از ناهارفرمانده: کجان اینا؟
معاون: رفتن حمام
فرمانده با لگد درب حمام را باز میکنید و داد میکشد، اما صدای داد او در میان جیغ سربازه‌ها گم میشود...
هوووو.... بی شعور
مگه خودت...
بی آبرو گمشو بیرون...
وای نامحرم...
...
(کل خانم ها به فرمانده فحش میدهند اما.....)

بعد از ظهر
فرمانده: چیه؟ چرا همه نشستید؟
یه دقیقه اجازه بده، خب سمانه جان تو چی میخوری؟
جوجه بدون برنج
رژیمی عزیزم؟
آره، راستی ماست موسیر هم اگه داره بده میخوام شب ماسک بزنم.
شب در آسایشگاهیک خانم بدو بدو میاد پیش فرمانده و میگه: جناب فرمانده، از دست ما ناراحتین؟
فرمانده: بله بسیار زیاد!
خب حالا واسه اینکه دوباره دوست بشیم بیایید تو آسایشگاه داره سریال فرار از زندان رو نشون میده، همه با هم ببینیم
فرمانده: برید بخوابید!! الان وقت خوابه!!
فرمانده میره تو آسایشگاه:وا...عجب بی شعوری هستی ها، در بزن بعد بیا تو
راست میگه دیگه، یه یااللهی چیزی بگو
فرمانده: بلندشید برید بخوابید!
همه غرغر کنان رفتند جز 2 نفر که روبرو هم نشسته اند
فرمانده: ببینم چیکار میکنید؟
واستا ناخونای پای فری جون لاکش تموم بشه بعد میریم.
آره نسیم جون؛
فرمانده: به من میگی فری؟؟ سرباز! بندازش انفرادی.
سرباز: آخه گناه داره، طفلکی
مهشید: ما اومدیم سربازی یا زندان! عجبا!

حالا به نظر شما خانمها باید برن سربازی؟؟؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاوش سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://salambia2.blogsky.com

سلام اگه برن سربازی که خیلی خوب میشه

organizzazione esempio چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:28

بله حتما باید برن تا یه کم سختی بکشن

فریبا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 19:01

آره باید برن

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:23

اخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نه اینکه تو سربازی میذاریدبهتون بدبگذره؟؟؟؟؟!!!!!!!

خداییش بد میگذره......

soldier یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:47

باید برن اش بخورن حالشون جا بیاد

آره من با شما موافقم...این دخترای امروزی با این طرز تربیت حتما احتیاج به سربازی دارن

مجتبی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:12

خدایش اگه میرفتن....

خداییش اگه میرفتن سوژه میشدن واسه خنده

علیرضا۷۰ سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:56

خدایی دمتون گرم

جالب بوداااااااااااااااااااا

محبوبه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:41

منم موافق رفتن دخترا به سربازی هستم ... حال می ده ... نکه پسرا وقتی میرن سربازی خیلی اذیت میشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ما که هر کیو دیدیم رفته سربازی کرم خاکی رفته اما خرس قطبی برگشته ... اخه به طفلکیا خیلی سخت می گیرن ..گوشت تنشون آب میشه !!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد