classmate

همکلاسی

classmate

همکلاسی

سیطره نظامیان، دولتیان و مجلسیان در باشگاه های مردمی پرسپولیس و

در چند سال اخیر چشم طمع دولتیان به باشگاه های مردمی پرسپولیس و استقلال برای کسب محبوبیت بیش از پیش شده است تا جاییکه شب گذشته سردار محمد رویانیان مسئول سابق ناجا و رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت به عنوان مدیرعامل باشگاه مردمی پرسپولیس شد این در حالی است که در باشگاه استقلال هم سه نماینده مجلس به عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند.
طی چند روز گذشته محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، علی پروین، محمد پنجعلی، محمدحسین نژادفلاح، لطف الله فروزنده و محمد رویانیان به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.
پس از برگزاری جلسه اعضای هیات مدیره این باشگاه با وزیر ورزش، رویانیان به عنوان مدیرعامل و فروزنده به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.
فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری است. از سوی دیگر محمد حسین نژاد فلاح هم یکی از نمایندگان مجلس است.
احتمال می‌‌رود محمد عباسی به عنوان رییس مجمع این باشگاه انتخاب شود.
البته اگر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا منعی برای حضور همزمان عباسی در پست ریاست مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته باشد وی در باشگاه آبی پوش پایتخت نیز این سمت را بر عهده می‌گیرد.
گفته می شود که در صورتی که حضور عباسی در استقلال منع قانونی داشته باشد، شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی رییس مجمع این باشگاه می‌شود.
از سوی دیگر مقداد نجف نژاد ، رسولی نژاد امیدوار رضایی ، فتح الله زاده و جواد زرینچه ۵ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواهند بود . نکته عجیب و مهم این است که نجف نژاد ، امیدوار رضایی و رسولی نژاد در دوره ای عضو هیات مدیره استقلال بودند که به دلیل سهل انگاری لیست استقلال به آسیا ارسال نشد و همگی اعضا استعفا کردند .
این اتفاق در سال ۸۵ رخ داد و این افراد بار دیگر به عضویت هیات مدیره استقلال در آمدند.
همچنین در آستانه انتخابات مجلس حضور سه نماینده مجلس در هیات مدیره استقلال از جمله نکات ابهام آمیز انتخاب وزیر ورزش است . حضور ناگهانی جواد زرینچه هم در هیات مدیره استقلال غیرقابل پیش بینی به نظر می رسید

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا70 یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:13

و تنها جایی که آسیب میبیند پرسپولیس است و دل هوادار و نه بازیکنانی که رقم های نجومی میگیرند و پول بیت المال و نه آقایان

مهدی یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:38

داد بزنم یا نگاه کنم و هیچی نگم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد